Vaša košarica je trenutno prazna!
OPĆI UVJETI PUTOVANJA
1. SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA/PUTOVANJA
ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o., kao organizator putovanja, jamči provedbu aranžmana sukladno opisu te će ga ostvariti u potpunosti na opisani način, osim u slučaju izvanrednih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.) ili nepredviđenih prometnih i carinskih teškoća te lokalnih praznika.
Sadržaj aranžmana čini, odnosno cijena aranžmana uključuje sve što je ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. naveo u programu putovanja u rubrici CIJENA ARANŽMANA UKLJUČUJE. Posebne usluge su one koje nisu uključene u cijenu aranžmana.
Fakultativne i posebne usluge koje putnik zatraži tijekom putovanja, a moguće ih je realizirati, plaćaju se turističkom pratitelju ili predstavniku ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. u valuti zemlje u kojoj se pružaju.
Cijene aranžmana koje su objavljene i u inozemnim valutama preračunavaju se i plaćaju po prodajnom tečaju PBZ-a na dan plaćanja, ukoliko se plaćaju prije putovanja. ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. zadržava pravo povećanja objavljenih cijena u slučaju porasta cijena smještaja, prehrane, prijevoza i drugih usluga, odnosno u slučaju promjene tečaja valute koja je osnova za izračun cijene aranžmana u odnosu na dan izrade kalkulacije za pojedini aranžman.
2. PRIJAVE I UPLATE
Prijave za paket-aranžman ili izlet moguće je izvršiti na dva načina:
- sklapanjem ugovora o putovanju na temelju dostavljene ponude, ili
- elektroničkim putem, putem web stranica www.zoom-zoom.hr i www.hodocasca.hr, ispunjavanjem pristupnog obrasca uz svaki paket-aranžman ili izlet.
Nakon izvršene prijave, putnik na svoju e-mail adresu dobiva ponudu za putovanje. Ako putnik zatraži dodatne usluge, ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. će poslati dopunu ponude, u slučaju da je moguće realizirati tražene usluge.
Ponuda za putovanje, opis paket-aranžmana te opći uvjeti ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. zajedno čine ugovor o putovanju. Uplatom akontacije ili cijelog iznosa putovanja prema ponudi smatra se da je putnik sklopio ugovor sa ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. Putnik je dužan poštovati rokove plaćanja koje odredi ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. U slučaju nepoštovanja rokova plaćanja, ponuda i sam ugovor o putovanju postaju ništetni.
3. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGE
Ponuđeni smještajni objekti, restorani, prijevozna sredstva i druge usluge podliježu nadzoru lokalnih turističkih organizacija. Standardi smještaja i usluga razlikuju se od države do države i nisu usporedivi. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu usmenu ili pismenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga navedenim u programu.
4. PROMJENE PROGRAMA
ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. može otkazati program u cijelosti ili djelomično ako prije ili za vrijeme njegova trajanja nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti (vidi točku 1.). Ugovoreni smještaj može se zamijeniti smještajem u objektu iste ili više kategorije, na teret organizatora.
5. PRAVO ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. NA OTKAZ
ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. može otkazati aranžman ako se ne prijavi dovoljan broj putnika predviđen za određeni aranžman. Uz program svakog aranžmana organizator objavljuje minimalan broj putnika. Organizator je dužan sve kupce obavijestiti o otkazu najmanje 5 dana prije početka putovanja te im vratiti cjelokupan uplaćeni iznos.
6. ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA
Ako putnik želi otkazati putovanje, mora to učiniti pismeno putem e-maila na info@zoom-zoom.hr ili osobnom dostavom obavijesti u poslovnicu ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. u radnom vremenu.
Datum primitka pisanog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova prema sljedećoj ljestvici:
- do 30 dana prije početka putovanja: 40% uplaćenog iznosa, a najmanje 20,00 €
- 29 do 22 dana prije početka putovanja: 50% uplaćenog iznosa
- 21 do 15 dana prije početka putovanja: 80% uplaćenog iznosa
- 14 do 0 dana prije početka putovanja: 100% uplaćenog iznosa
- za nepojavljivanje na polasku: 100% uplaćenog iznosa
7. OBVEZE PUTNIKA
Putnik je dužan osigurati da on osobno, njegovi dokumenti i stvari ispunjavaju uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima vlastite države te države u koju putuje. Također je dužan pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima te surađivati s predstavnikom organizatora i izvršiteljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja ovih obveza, putnik odgovara organizatoru za nastalu štetu.
8. PUTNO OSIGURANJE
U skladu sa Zakonom o turističkoj djelatnosti, ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. u suradnji s osiguravajućim društvom nudi mogućnost ugovaranja dobrovoljnog putnog zdravstvenog osiguranja, osiguranja prtljage, osiguranja od posljedica nesretnog slučaja te osiguranja od otkaza putovanja u slučaju bolesti ili smrti putnika ili člana uže obitelji – kako za putovanja u inozemstvo, tako i u Hrvatskoj.
Uplatom akontacije putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket osiguranja. Police se izdaju kod Adriatic osiguranja d.d..
U slučaju sklapanja osiguranja od otkaza putovanja, uplaćeni iznos za policu ne podliježe povratu, budući da se smatra iskorištenim u trenutku ugovaranja, neovisno o kasnijoj realizaciji putovanja.
VAŽNA NAPOMENA: POLICA OSIGURANJA NE MOŽE SE UGOVORITI NAKNADNO!
9. JAMČEVINA
Putovanja su pokrivena policom osiguranja jamčevine turističkih paket-aranžmana i policom osiguranja od odgovornosti organizatora putovanja kod Adriatic osiguranja d.d.
- Polica jamčevine br. OV063036269, uplaćena kod Adriatic osiguranja d.d., Listopadska 2b, Zagreb, Podružnica Osijek, Gundulićeva 5b, tel. 031 494 444.
- Polica osiguranja od odgovornosti br. OV0683036264 Adriatic osiguranje d.d., Listopadska 2b, Zagreb, Podružnica Osijek, Gundulićeva 5b, tel. 031 494 444.
10. RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Svaki putnik – nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge. Prigovor se podnosi isključivo u pisanom obliku i pojedinačno (ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o. neće razmatrati grupne prigovore).
Na samom mjestu, putnik je dužan reklamirati neodgovarajuću uslugu turističkom pratitelju ili predstavniku ZOOM ZOOM TRAVEL d.o.o., a ako ga nema – izravno izvršitelju usluge. Putnik mora surađivati u dobroj namjeri kako bi se uzroci prigovora uklonili. Ako odbije ponuđeno rješenje koje odgovara uplaćenoj usluzi, naknadne reklamacije neće se uvažiti.
Ako se problem ne otkloni, sastavlja se pisani zapisnik u dva primjerka koji potpisuju obje strane.
Najkasnije 8 dana po povratku, putnik predaje pisani prigovor u poslovnici gdje je aranžman uplaćen, uz obaveznu prateću dokumentaciju. Organizator će donijeti pisano rješenje u roku od 14 dana od primitka prigovora, uz mogućnost produljenja za dodatnih 14 dana radi prikupljanja dokaza. Razmatrat će se samo prigovori koje nije bilo moguće riješiti na licu mjesta.
Do donošenja rješenja putnik se odriče posredovanja drugih osoba, sudskih institucija ili javnog iznošenja prigovora. Najviša naknada može iznositi do vrijednosti reklamiranog dijela usluge, ali ne i već korištenih usluga niti cjelokupnog aranžmana. Isključuje se pravo na naknadu nematerijalne štete.
11. NADLEŽNOST SUDA
Za sve sporove između putnika i organizatora nadležan je sud u Osijeku.