NA VRH
Image Alt

Opći uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI PUTOVANJA ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.

1. SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA/PUTOVANJA: ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.. kao organizator putovanja jamči provedbu aranžmana sukladno opisu i ostvarit će ga u potpunosti na opisani način osim u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, teroističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode i sl.) ili nepredviđenih prometnih i carinskih teškoća te lokalnih praznika. Sadržaj aranžmana čini, odnosno cijena aranžmana uključuje sve što je ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. naveo u programu putovanja u rubrici: CIJENA ARANŽMANA UKLJUČUJE. Posebne usluge su usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana.

Fakultativne i posebne usluge koje putnik zatraži tijekom putovanja, a moguće ih je realizirati plaćaju se turističkom pratitelju ili predstavniku ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. u valuti zemlje u kojoj se pruža. Cijene aranžmana koje su objavljenje i u inozemnim valutama, preračunavaju se i plaćaju po prodajnom tečaju PBZ na dan plaćanja, ukoliko se plaćaju prije putovanja. ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. zadržava pravo povećanja objavljenih cijena u slučaju povećanja cijena smještaja, prehrane, prijevoza, i drugih usluga, odnosno u slučaju povećanja tečaja valute koje su osnova za izračunavanje cijene aranžmana u odnosu na dan izrade kalkulacije za pojedini aranžman.

2. PRIJAVE I UPLATE: Prijave za putovanje primaju elektronskim putem; putem web stranice www.zoom-zoom.hr i to putem pristupnog obrasca koji se nalazi uz svaki paket anražman ili izlet. Nakon izvršene prijave za putovanje putnik na svoju e-mail adresu dobiva ponudu za isto. Ako putnik zatraži dodatnu dodatne usluge, ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. će na e-mail putnika poslati nadopunu ponude u slučaju da ih može realizirati na zahtjev putnika.

Ponuda za putovanje, opis paket aranžmana te opći uvjeti ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.  zajedno sačinjavaju ugovor o putovanju. Uplatom akontacije ili cijelog iznosa putovanja prema ponudi smatra se da je putnik sklopio ugovor s ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. Putnik je dužan poštovati rokove plaćanja zadane od strane ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. U slučaju nepoštovanja rokova plaćanja ponuda, a time i sam ugovor o putovanju postaje ništetan.

3. KATEGORIZACIJA I OPIS USLUGE: Ponuđeni smještajni objekti, restorani, prijevozna sredstva i drugo pod nadzorom su lokalnih turističkih organizacija, standardi  smještaja i usluge su u svakoj državi različiti i nisu usporedivi. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu pismenu ili usmenu informaciju koja nije u skladu s opisom usluga u svakom programu posebno.

4. PROMJENE PROGRAMA:  ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. može otkazati program potpuno ili djelomično ako prije i za vrijeme njegovog trajanja nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti (vidi točku 1.) Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo smještajem u objektu iste ili više kategorije na teret organizatora.

5. PRAVO ZOOM ZOOM D.O.O.  NA OTKAZ: ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. može otkazati aranžman ako se ne prijavi dovoljan broj putnika predviđen za određeni aranžman. Uz program svakog aranžmana organizator objavljuje i minimalan broj putnika. ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. je dužna sve kupce izvjestiti o otkazu najmanje 7 dana prije početka putovanja te im vratiti cjelokupni uplaćeni iznos aranžmana.

6. ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA: Ako putnik želi otkazati putovanje, mora to učiniti pismeno putem e-maila info@zoom-zoom.hr ili donošenjem obavijesti u poslovnici ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. u radno vrijeme poslovnice.

Datum prijema pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova prema slijedećoj ljestvici:

  • do 30 dana prije početka putovanja: 40% ukupne cijene, a najmanje 20,00 €
  • 29 do 22 dana prije početka putovanja: 50% ukupne cijene
  • 21 do 15 dana dana prije početka putovanja: 80% ukupne cijene
  • 14 do 0 dana dana prije početka putovanja: 90% ukupne cijene
  • za nepojavljivanje na polasku 100% ukupne cijene putovanja

7. OBVEZE PUTNIKA: Putnik je dužan pobrinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i stvari ispune uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima vlastite države kao i države u koje putuje. Putnik je dužan pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima te surađivati s predstavnikom organizatora i izvršiteljima usluge u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja ovih obveza, putnik odgovara organizatoru za načinjenu štetu.

9. PUTNO OSIGURANJE: U skladu sa Zakonom o turističkoj djelatnosti, ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.  u suradnji s osiguravajućim društvom, nudi paket putnog osiguranja koji se sastoji od dobrovoljnog putnog zdravstvenog osiguranja putnika tijekom boravka u inozemstvu, osiguranje prtljage, osiguranje od posljedica nesretnog slučaja, kao i osiguranje od otkaza putovanja u slučaju bolesti ili smrti putnika ili člana uže obitelji, koji se nudi kako za putovanje u inozemstvu, tako i u našoj zemlji. Uplatom akontacije putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket osiguranja.

VAŽNA NAPOMENA: POLICA OSIGURANJA NE MOŽE SE UGOVORITI NAKNADNO!

10. JAMČEVINA: PUTOVANJA SU POKRIVENA POLICOM OSIGURANJA JAMČEVINA TURISTIČKIH PAKET ARANŽMANA I POLICOM OSIGURANJA OD ODGOVORNOSTI ORGANIZATORA PUTOVANJA KOD ADRIATIC OSIGURANJA

Polica jamčevine br. OV0683034379 uplaćena kod ADRIATIC osiguranje d.d., Listopadska 2b, Zagreb, PODRUŽNICA Osijek, Gundulićeva 5b tel. 031 494 444.

Polica osiguranja od odgovornosti za štetu koju prouzroči Putniku neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na paket aranžman: br. Police OV0683034380, ADRIATIC osiguranje d.d., Listopadska 2b, Zagreb, PODRUŽNICA Osijek, Gundulićeva 5b tel. 031 494 444.

11. RJEŠAVANJE PRIGOVORA: Svaki putnik-nositelj ugovora ima pravo prigovora zbog neizvršene ugovorene usluge. Svaki putnik prigovor podnosi zasebno u pismenom obliku. 

ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.neće primati u postupak grupne primjedbe. Odmah, na samom mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O., a ako ga nema, kod izvršitelja usluge.

Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili predstavnikom ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samom mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora, koje odgovara uplaćenoj usluzi, ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.  Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu izjavu-zapisnik u dva primjerka koju obojica potpisuju.

Najkasnije 8 dana po povratku s puta, putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.će primiti u postupak samo dokumentirane primjedbe koje primi u navedenom roku od 8 dana. ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O.je dužan donijeti pismeno rješenje u roku od 14 dana od primitka prigovora, a može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjera navoda žalbe kod davatelja usluga za najviše 14 dana. ZOOM ZOOM TRAVEL D.O.O. će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu putovanja. 

Dok organizator ne podnese rješenje, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove i davanje informacija u javna glasila. Najviša naknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluge, ne može obuhvaćati već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana. Ovime se isključuje pravo kupca na naknadu idealne štete.

12. NADLEŽNOST SUDA: Za slučaj spora protiv putnika ili organizatora, mjerodavan je sud u Osijek.